Del: - -

Tjekliste

Før kampagnen går i gang skal I tage stilling til:

1. Målet: Hvad vil I gerne opnå?
2. Budskabet: Hvad er budskabet som jeres kolleger vil lytte til? Er det klart og enkelt og ikke til at misforstå?
3. Kampagnelementerne: Hvor kan I lave både traditionelle og utraditionelle kampagnelementer?
4. Placeringen: Hvor skal de enkelte kampagneelementer være for at få størst synlighed?
5. Overraskelsen: Hvordan vil I overraske, så kollegerne får noget at snakke om?
6. Involveringen: Hvordan kan I involvere kollegerne så de får noget nyt at tænke over?
7. Kritikken: Hvad vil I svare på de kritiske spørgsmål?
8. Planen: Hvad skal der ske, hvornår? Hvem er ansvarlig for hver enkelt delaktivitet?
9. Opfølgningen: Hvad er næste kampagne - og kan de tilsammen understøtte et overordnet budskab?
10. Evalueringen: Hvordan vil I måle (og fejre) succes'en når kampagnen slutter?


Senest revideret den 21. februar 2020